سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایرانسلی ها رکورددار مصرف دیتا شدند

 

در دوران قرنطینه که بسیاری از کارهای روزمره از جمله آموزش، حمل و نقل، خرید، سرگرمی و ... به صورت آنلاین انجام می‌‌شود، اپراتورهای سراسری کشور از جمله ایرانسل در رساندن بهترین خدمات به کاربران با یکدیگر به رقابت پرداخته و تسهیلات قابل توجهی را برای استفاده از اینترنت شبکه در نظر گرفتند.

به نظر می‌آید سال 1399 سالی پر از دستاورد و ثبت رکورد برای اپراتور محبوب کشور، ایرانسل می‌باشد. این اپراتور همواره در کسب رضایت مخاطبان پیشرو بوده و با ارائه خدمات متنوع سعی در حفظ و نگهداری رضایت کاربران نموده است. در کنار موفقیت‌های  به ثمر رسیده در طی چند ماه اخیر، این اپراتور بار دیگر نیز کاربران خود را با ثبت رکوردی جدید شگفت زده نمود.

تنها چند ماه پس از راه‌اندازی فناوری نسل پنجم تلفن همراه در تاریخ اول مرداد 99 و تاسیس سومین سایت 5G در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تربیت ‌مدرس در 21 آبان، رکورد بیشترین سرعت دیتا، 2.5 گیگابایت بر ثانیه، توسط اپراتور ایرانسل شکسته شد. لازم به ذکر است رکورد قبلی نیز که معادل 1.5 گیگابایت بر ثانیه بود را نیز، ایرانسل از آن خود کرده بود. به همین دلیل، بسیاری از کاربران برای برخورداری از اینترنت پرسرعت در کشور به استفاده از اینترنت شبکه 5G ایرانسل روی آوردند. همچنین، ایرانسل در وب‌سایت رسمی خود خبر از راه‌اندازی سایت چهارم شبکه نسل پنجم می‌دهد و محل راه‌اندازی آن را پارک آب و آتش تهران اعلام می‌کند.


به نقل از پایگاه خبری رندباز؛ بر اساس گزارش‌های ثبت شده در روز دوشنبه 29 آذرماه سال 99، حجم مصرفی دیتا در شبکه ایرانسل از مرز 13.21 پتابایت (معادل 1000 ترابایت) گذر نمود و میانگین حجم دیتای مصرف شده در یک بازه زمانی یک ماهه، از 17 آذر تا 17 دی، به 12.64 رسید. با توجه به پیگیری و بررسی‌های اقداماتی که اپراتور ایرانسل از زمان شروع همه‌گیری ویروس کرونا در جهان در دستور کار قرار داد، می‌توان دلیل حجم بالای مصرف دیتا را در شبکه ایرانسل توجیه نمود.

در کنار ثبت رکوردها و به ثمر رساندن موفقیت‌های متعدد، دلیل دیگر محبوبیت اپراتور سراسری ایرانسل و ثبت بیشترین حجم مصرفی دیتا را می‌توان اقداماتی دانست که این اپراتور برای افزایش هر چه بیشتر کاربران خود در دستور کار قرار داده است. از جمله این اقدامات می‌توان به پایش کردن مداوم شبکه، تلاش بر افزایش کیفیت هر چه بیشتر اینترنت، بهره بردن از بخش‌های جدیدی از باند فرکانسی 900 و 2600، راه‌اندازی بیش از 1500 سایت در تمام کشور و اتصال روستاهای بیش از 20 خانوار به شبکه اطلاعات ملی اشاره نمود.

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز