سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فعال سازی بسته اینترنت تلفن همراه همراه اول و ایرانسل

از سالی که تلفن های هوشمند در بازار کشور موجود شدند، اپراتورها طبق معمول برای پیشرفت در حوزه کاری خود خدماتی را برای مشترکین ارائه دادند. از جمله این خدمات که شامل دسترسی مشترکین به اینترنت همراه بود، امروزه توانسته بین افراد بسیار شناخته شده است. همچنین پس از سال ها که شبکه های اجتماعی همگانی شد اینترنت برای تمامی افراد به گونه ای واجب شد. حال با وضعیت همگانی شدن شبکه های اجتماعی و دسترسی به اینترنت همراه اکثر افراد ماهانه هزینه های زیادی را صرف خرید بسته های اینترنتی می کنند و این موضوع برای برخی از افراد مشکل ساز بوده است. به همین علت اپراتور ها بسته هایی را برای مشترکین خود پیشنهاد کرده اند که این بسته ها نه تنها با حجم بالا بلکه قیمت های مقرون به صرفه ای نیز دارند. حال ما قصد داریم در ادامه این مطلب همزمان به معرفی بسته های اینترنت مقرون به صرفه اپراتور همراه اول و اپراتور ایرانسل بپردازیم.

 

نحوه فعال سازی اینترنت همراه در تلفن های هوشمند

اگر به تازگی تلفن هوشمند خریداری کرده اید و یا به طور ناگهانی با فعال بودن گزینه اینترنت همراه در بالای صفحه علامت های

4G)، 4.5G، +H)را مشاهده نکردید، به این معنی است که اینترنت همراه شما فعال نیست و می توانید از طریق روش های زیر اقدام به فعال سازی اینترنت همراه خود کنید.

 

فعال سازی اینترنت همراه سیم کارت همراه اول و ایرانسل در تلفن های اندروید

 

اپراتور ایرانسل : اگر شما هم یکی از مشترکین اپراتور ایرانسل هستید می توانید کد دستوری *555*4*2#  (ستاره 555 ستاره 4 ستاره    2 مربع) را شماره گیری کنید که پس از انجام این عملکرد تنظیمات از طریق سیستم برای شما ارسال می شود. روی تنظیمات کلیک کنید تا صفحه جدیدی نمایش داده شود. در نهایت روی گزینه، اتصال (Install) کلیک کنید، پس از طی کردن این مراحل اتصال به اینترنت همراه شما برقرار می شود.

اگر تلفن همراه شما از سیستم عامل ios استفاده می کند، به قسمت تنظیمات رفته گزینه Cellular فعال کنید، سپس گزینه Cellular Data options را انتخاب کنید و در صفحه جدیدی که نمایش داده شده است روی گزینه  Voice & Data کلیک کنید و از بین گزینه ها، گزینه 3G/LTE را انتخاب کنید. پس از طی کردن مراحل به صفحه Cellular برگردید و Cellular Data Network پیدا کرده و انتخاب کنید. همچنین در صفحه جدید APN را انتخاب کنید، کلمه mtnirancell را وارد کنید. بدین ترتیب اینترنت همراه ایرانسل شما وصل می شود.

همچنین مشترکین ایرانسلی می توانند با مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من و یا شماره گیری کد دستوری *555*5*9#   (ستاره 555 ستاره 5 ستاره 9 مربع ) برای لغو تمدید خودکار بسته اینترنت همراه خود اقدام کنند.

 

اپراتور همراه اول : اپراتور همراه اول به عنوان اولین اپراتور رایج درگاهی را برای مشترکین خود ارائه کرده است، و مشترکین همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری *100#  (ستاره 100 مربع) پاسخ تمام سوال های اینترنتی مانند نحوه فعال سازی وغیر فعال سازی، بسته های اینترنت، مشاهده وضعیت و باقیمانده بسته های اینترنت همچنین خریداری بسته های کوتاه مدت و بلند مدت، بسته های ترکیبی و ویژه، فعال سازی و غیر فعال سازی تعرفه آزاد و لغو تمدید خودکار بسته اینترنت را دریافت کنند.