سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هدیه ایرانسل به مناسبت عید مبعث

سالانه هر اپراتور به قصد پیشرفت در خدمات رسانی مشتری مداری و کاهش هزینه های ابزار ارتباطی (سیم کارت) مشترکین خود خدماتی را ارائه میدهند . این خدمات شامل بسته های رایگان و تخفیفی می باشد . لازم به ذکر است زمانی که صحبت از خدمات می آید برخی از افراد ذهنشان به سوی ارائه امکانات بیشتر برای عمل کرد های روزانه ماهانه و سالانه می رود غافل از اینکه بدانند هدایا ، جوایز ، قرعه کشی ها و ارائه بسته های تخفیفی جزوی از خدماتی است که اپراتور ها در اختیار مشترکین خود میگذارند . همانطور که ذکر شد اپراتور ها به علت های متفاوتی سالانه چندین بار از خدمات خود رونمایی میکنند . بدین ترتیب برای برخی از مشترکین سوال پیش می آید که در چه زمانی اپراتور ها از بسته تخفیفی و رایگان خود رونمایی میکنند ؟ در پاسخ به این سوال باید گفت اکثر خدماتی که اپراتور ها برای مشترکین ارائه میدهند در مناسبات مختلف می باشد . که یکی از این مناسبت های باشکوه عید سعید مبعث می باشد . حال اپراتور ایرانسل همانند سال های گذشته به مناسبت گرامیداشت این روز باشکوه بسته های تخفیفی را برای مشترکین خود ارائه کرده است که ما در ادامه این مطلب بسته تخفیفی ایرانسل و چگونگی خرید و فعالسازی آن را داریم . 

بسته تخفیفی ایرانسل

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور ، به مناسبت گرامیداشت عید سعید مبعث بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه درون شبکه ای را با قیمت تخفیفی ، ارائه کرده است .

بسته ترکیبی و تخفیفی ایرانسل که به مناسبت گرامیداشت عید سعید مبعث ارائه شده است ، شامل یک گیگابایت اینترنت بین المللی و  یک ساعت مکالمه ایرانسلی (درون شبکه) می باشد و با قیمت 4000 تومان برای تمامی مشترکین ایرانسل فعال می گردد .

 

نحوه فعالسازی بسته ترکیبی ویژه ایرانسل

افراد دارای سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند از بامداد 19 بهمن ماه 1402 با استفاده از دو روش زیر اقدام به خرید بسته ترکیبی ویژه ایرانسل کنند . لازم به ذکر است که اعتبار بسته ترکیبی به مدت 24 ساعت پس از فعالسازی فعال خواهد بود و مشترکان ایرانسل هیچ محدودیتی برای تعداد دفعات خرید این بسته ندارند.

استفاده از کد دستوری (USSD)
مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

نحوه فعالسازی بسته تخفیفی ایرانسل با استفاده از کد دستوری :

تمامی مشترکین ایرانسل میتوانند کد دستوری  *5# شماره گیری کرده و پس از نمایش صفحه جدید گزینه مربوطه را انتخاب کنند و با قیمت ذکر شده بسته ترکیبی ایرانسل را خریداری کنند .

نحوه فعالسازی بسته ترکیبی ویژه ایرانسل با مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من :

همانطور که میدانید تمامی اپراتور ها اپلیکیشنی را برای مشترکین خود اختصاص داده اند و اپراتور ایرانسل مانند دیگر اپراتور ها برای مشترکین خود اپلیکیشن ایرانسل من را ارائه کرده است . برای فعالسازی بسته ترکیبی ویژه ایرانسل به مناسبت گرامیداشت عید سعید مبعث مشترکین ایرانسل میتوانند پس از ورود به این اپلیکیشن از بخش خرید بسته اینترنت پیشنهادی برای فعال سازی این بسته اقدام کنند .