سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسته تخفیفی همراه اول و ایرانسل به مناسبت اعیاد شعبانیه

از سالی که سیم کارت در ایران تولید و عرضه شد تا به امروز پیشرفت های زیادی داشته اند . این پیشرفت ها شامل بسته های اینترنتی و بسته های مکالمه همچنین بسته های پیامکی می شود . لازم به ذکر است که این بسته ها بعد از ظهو تلفن های همراه ارائه شدند چرا که قبل از عرضه تلفن های همراه در کشور   دسترسی به اینترنت عملکرد بسیار دشواری بود و افراد باید به کافی نت ها مراجعه می کردند تا بتوانند چند ساعتی به اینترنت و مرورگر ها دسترسی داشته باشند . اما تلفن همراه توانستند این امکان را به سیم کارت بدهند که خدمات بسته اینترنت همراه را ارائه کرده تا مشترکین بتوانند با استفاده از گوشی در هر زمان وهر مکان دسترسی به اینترنت داشته باشند . همچنین در سال های اولی که سیم کارت در ایران موجود شد خطوط به صورت دائمی بودند و افراد باید در سررسید موعود قبضی را پرداخت می کردند اما سالیانه بعد سیم کارت های اعتباری موجود شد و بسته های مکالمه و پیامک نیز امروزه یکی از کاربردی ترین بسته ها می باشد . بدین ترتیب اپراتور ها سالانه برای پیشرفت و محبوبیت بیشتر بسته های تخفیفی را تدارک می بینند که ما با ارائه این مطلب قصد معرفی بسته های تخفیفی همراه اول و ایرانسل به مناسبت اعیاد شعبانیه را داریم .


بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت عید شعبان

به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور  ، به مناسبت گرامی داشت اعیاد شعبانیه  و ولادت امام حسین (ع) ، ولادت امام سجاد (ع) همچنین ولادت حضرت ابولفضل (ع) و نیمه شعبان ، سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) بسته های تخفیفی درون شبکه را به مشترکان خود ارائه کرده است .

 

بسته تخفیفی ایرانسل  :

بسته تخفیفی ایرانسل شامل پنج ساعت مکالمه داخلی (درون شبکه) می باشد و تمامی مشترکین ایرانسل یعنی افراد داری سیم کارت های دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل میتوانند  از طریق دو روش اقدام به خرید این بسته کنند .

 

نحوه فعالسازی بسته تخفیفی ایرانسل :

تمامی مشترکین ایرانسل میتوانند با مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من و شماره گیری کد دستوری *5# (ستاره پنج مربع) اقدام به خرید و فعالسازی بسته تخفیفی ایرانسل کنند .

 

قیمت بسته تخفیفی ایرانسل :

بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت گرامی داشت عید شعبان تنها با پرداخت پنجاه هزار ریال معادل پنج هزار تومان برای تمامی مشترکین ایرانسل قابل فعالسازی می باشد .

 

مدت زمان فعالسازی و استفاده از بسته تخفیفی ایرانسل :

افراد داری سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل با استفاده از روش های ذکر شده میتوانند از 24 بهمن ماه یعنی سه شنبه گذشته تا یکشنبه 6 اسفند ماه 1402 (مصادف با نیمه شعبان) اقدام به خرید بسته ایرانسل کنند .

 

بسته تخفیفی همراه اول به مناسبت عید شعبان

اپراتور همراه اول نیز همانند دیگر سال ها بسته های تخفیفی خود را برای مشترکین خود ارائه کرد.

بنا به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به مناسبت فرارسیدن ماه شعبان و ولادت های پرنور حضرت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع)، حضرت زین العابدین(ع) و حضرت مهدی(عج) بسته ویژه اعیاد شعبانیه را برای تمامی مشترکان دائمی، اعتباری خود و همچنین مشترکان انارستان تدارک دید.

 

بسته ویژه همراه اول :

بسته تخفیفی همراه اول شامل سه گیگابایت اینترنت و سه ساعت مکالمه داخلی (درون شبکه) و تلفن ثابت می شود . لازم به ذکر است که تمامی مشترکین همراه اول (سیم کارت دائمی ، سیم کارت اعتباری) میتوانند برای فعالسازی بسته ویژه و تخفیفی همراه اول اقدام کنند .

 

نحوه فعالسازی بسته تخفیفی همراه اول :

فعالسازی بسته تخفیفی همراه اول برای مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول از طریق شماره گیری کد دستوری *100*671# (ستاره 100 ستاره 671 مربع) صورت میگیرد ، و مشترکین انارستان همراه اول میتوانند با شماره گیری کد دستوری *100*6671# (ستاره100 ستاره 6671 مربع) اقدام به خرید و فعالسازی بسته تخفیفی همراه اول کنند .

 

قیمت بسته تخفیفی همراه اول :

مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول بسته تخفیفی سه گیگابایت اینترنت و سه ساعت مکالمه درون شبکه با تخفیف 60 درصدی میتوانند با پرداخت هزینه 12 هزار تومان اقدام به پرداخت کنند .

مشترکین انارستان همراه اول بسته تخفیفی یک گیگابایت اینترنت و سه ساعت مکالمه درون شبکه با تخفیفی 60 درصدی را تنها با پرداخت سه هزار تومان میتوانند فعال کنند .

 

مدت زمان فعالسازی بسته تخفیفی همراه اول :

این بسته ها در مرحله اول در بازه زمانی سه شنبه گذشته 24 بهمن ماه تا پنجشنبه 26 بهمن 1402 فعال و امکان خرید و فعالسازی برای مشترکین فراهم می شود .

مرحله دوم نیز همزمان با نیمه شعبان از سه شنبه 5 اسفند تا دوشنبه 7 اسفند ماه 1402 فعال می شود و مشترکین میتوانند نسبت به فعال سازی اقدام کنند