سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راحت و مطمئن سیم کارت بخرید

امروزه در دنیای پیشرفتی تکنولوژی شاخه هایی مانند کسب و کار غیر حضوری و یا آنلاین به وجود آمده است. ناگفته نماند که یکی از ابزار هایی که  تاثیر بسزایی در پیشرفت تکنولوژی دارد سیم کارت است. سیم کارت ها نه تنها ابزاری برای ارتباط سریع و کمک رسان در پیشرفت تکنولوژی می باشند بلکه در چند سال اخیر توانسته اند شغل هایی را در کشور ایجاد کنند. این شغل ها میتوانند شامل فروش پوشاک فروش ماشین و حتی مواد تغذیه باشند. لازم به ذکر است که در چند سال اخیر خوده سیم کارت یک بیزینس بزرگ را در بین مردمان کشور ایجاد کرده است، کسب و کاری که افراد زیادی را مشغول سود های زیاد با سرمایه کم کرده است، خرید و فروش سیم کارت نام دارد. بدین ترتیب به جرات میتوان گفت داشتن سیم کارت یکی از واجبات زندگی هر فرد می باشد. لازم به ذکر است بسیاری از افراد که قصد آغاز خرید و فروش سیم کارت را دارند، اطلاعی از مکان های خرید و فروش ندارند. به همین خاطر سایت رند باز به عنوان یک سایت آگهی برای این افراد همچنین افرادی که قصد خرید سیم کارت برای مصرف شخصی یا سرمایه گذاری و افرادی که قصد فروش سیم کارت خود را دارند این امکان را داده است. برای کسب اطلاع بیشتر در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. 


 

رندباز سایت خرید و فروش سیم کارت

همانطور که ذکر شد سایت رند باز با شش سال فعالیت کاری این امکان را به تمامی دفاتر پیشخوان و افراد فعال در حوزه خرید و فروش سیم کارت و همچنین افراد عادی که قصد فروش سیم کارت های خود را دارند داده است تا در کمترین زمان ممکن به صورت کاملا رایگان سیم کارت خود را برای فروش بگذارند. همچنین رندباز امکانات ویژه مانند قیمت گذاری سیم کارت با کمترین ضریب خطا، خرید سیم کارت با شماره دلخواه، فروش فوری سیم کارت و ایجاد فروشگاه برای یک یا چندین سیم کارت را در اختیار کاربران گذاشته است.

 

قیمت گذاری سیم کارت در رندباز

در حال حاضر قیمت سیم کارت در خرید و فروش بسیار تاثیر گذار است، به طوری که اگر فروشنده قیمت سیم کارت خود را بالاتر از قیمت واقعی اعلام کند به هیچ وجه به فروش نمی رسد و اگر قیمت سیم کارت را پایین تر از قیمت واقعی اعلام کند دچار ضرر و زیان مالی می شود. به همین خاطر رندباز بخشی را برای قیمت گذاری تخصصی سیم کارت ارائه داده تا کاربران بتوانند از قیمت دقیق و به روز سیم کارت با خبر شوند.

نحوه استعلام قیمت سیم کارت در رندباز :

هر فردی میتواند با مراجعه به صفحه اول (صفحه اصلی) رندباز از بالای صفحه گزینه قیمت گذاری سیم کارت را انتخاب کرده و پس از مشاهده صفحه جدید نمایش داده شده قیمت گذاری تخصصی را انتخاب کند. پس از انجام این فرایند صفحه ای باز می شود که از کاربر شماره برای ارسال قیمت سیم کارت از طریق پیامک را می خواهد پس از آن شماره ای برای قیمت گذاری باید وارد کنید و سپس نام و نام خانوادگی و همچنین وضعیت سیم کارت (صفر، در حد صفر، کارکرده) را وارد و در مرحله آخر هزینه قیمت گذاری را پرداخت کنید. پس از طی کردن این مراحل کارشناسان مجموعه رندباز قیمت دقیق سیم کارت را تا یک ساعت کاری برای شما پیامک می کنند.

هزینه قیمت گذاری تخصصی سیم کارت :

لازم به ذکر است که هزینه استعلام قیمت در سامانه رند باز برای سیم کارت های دائمی 15.000 تومان و برای سیم کارت های اعتباری 10.000 تومان می باشد.

 

ایجاد فروشگاه اختصاصی رند باز

یکی از روش های پیشنهادی ما به شما برای فروش سیم کارت که با استفاده از آن میتوانید یک یا چند شماره را آگهی کنید ایجاد فروشگاه اختصاصی می باشد که کاملا رایگان است. زمانی که فروشگاه اختصاصی را ایجاد می کنید سیم کارت های ثبت شده در فروشگاه شما در صفحه اصلی بین هزاران سیم کارت قرار می گیرد و هیچ محدودیتی در زمینه تعداد آگهی های شما وجود ندارد.

نحوه ایجاد فروشگاه اختصاصی :

پس از ورود به صفحه اصلی رندباز از بالای صفحه روی گزینه فروش سیم کارت کلیک کنید. سپس گزینه ایجاد فروشگاه را انتخاب کرده و در صفحه جدید نمایش داده شده اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید تا فروشگاه اختصاصی شما ایجاد شود.

نکته : زمان ایجاد فروشگاه اختصاصی اطلاعات حساب کاربری خود را یادداشت کنید تا فراموش نشود.(شناسه کاربری، رمز عبور، ایمیل، شماره تلفن همراه)

 

فروش فوری سیم کارت در رندباز

یکی دیگر از خدمات ویژه که رند باز در اختیار کاربران قرار داده است صفحه فروش فوری سیم کارت می باشد. این بخش از سایت برای افرادی که عجله در فروش سیم کارت خود دارند اختصاص داده شده است البته به این معنی نیست که فقط این افراد دسترسی به ثبت سیم کارت در این صفحه را داشته باشند بلکه تمامی کاربران رندباز نیز میتوانند شماره تلفن خود را در بخش فروش فوری سیم کارت آگهی کنند.

نحوه ثبت فروش فوری سیم کارت در رندباز :

افرادی که تمایل به فروش فوری سیم کارت خود در سامانه رندباز را دارند پس از مراجعه به سایت میتوانند از بالای صفحه گزینه چشمک زن فروش سیم کارت را انتخاب کرده سپس از گزینه های نمایش داده شده روی گزینه فروش فوری کلیک کنند. پس از طی کردن این مراحل در صفحه جدید نمایش داده شده باید فیلد های مربوط به دو شماره برای فروش و تماس را وارد کنید. پس از وارد کردن نوع خط(دائمی، اعتباری) و وضعیت خط (صفر، در حد صفر، کارکرده)هزینه ارائه شده را پرداخت کرده و سیم کارت شما در صفحه فروش فوری ثبت میگردد. لازم به ذکر است شما زمان ثبت فروش فوری به انتخاب خود می توانید شماره سیم کارتتان را در اینستاگرام ما (ronbazz) ثبت کنید.

هزینه ثبت سیم کارت در فروش فوری :

هزینه قابل پرداخت در صفحه فروش فوری بنا به امکانات انتخاب شده از 30،000 تا 100،000 تومان می باشد.

 

درخواست شماره دلخواه

درخواست شماره دلخواه یکی از امکانات ویژه رندباز می باشد که روزانه شاهد حجم بالای درخواستی ها می باشیم. زمانی که شما قصد خرید سیم کارتی با شماره مدنظر خود دارید میتوانید به بخش شماره دلخواه مراجعه کنید. پس از انجام این فرایند شماره دلخواه شما در صفحه کاربری تمام فروشگاه های رندباز نمایش داده می شود و اگر سیم کارت دلخواه شما موجود باشد طی 72 ساعت کاری فروشنده با شما تماس خواهد گرفت.